Invité Invité
| Sujet: Attends demain pour partir, Wait until tomorrow to leave Mer 25 Nov - 0:34 | |
| Une date, une attente, un oubli L’angoisse, la peur vient, grandi. Tu es seul et reste démuni Ce jour tu joues ta vie.
Un plaidoyer, une sentence, sont donnés Enfin tu as fini par gagner. Tu t’es retourné pour aller, Quelques pas plus loin, tu es tombé.
Attends demain pour partir et mourir. Dans ta maison reste les souvenirs. L’amour que tu voulais m’offrir Dans ton bel écrin de rires.
Assise au pied de ton lit, J’égrène un chapelet, je prie. Attends demain je t’en prie, Finir ensemble, tu m’avais promis.
Wait until tomorrow to leave.
A date, an expectation, an oversight Anxiety, fear comes, great. You’re still alone and helpless That day you play your life.
A plea, a sentence, are given. Finally you ended up winning You got to go back A few steps later you fell.
Wait until tomorrow to go and die. In your home remains the memories The love that you wanted to give myself In your nestled smiles.
Seated at the foot of your bed I fingered a rosary, I pray. Wait for tomorrow please, Finish together, you promised.
Gys |
|
mamyjojo
Nombre de messages : 150 Age : 74 Localisation : belgique Date d'inscription : 02/07/2009
| |